Zon, zee, strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marissa Noorloos - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marissa Noorloos - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand

Door: Marissa van Noorloos

Blijf op de hoogte en volg Marissa

04 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia !
We zijn weer een weekje verder en weer een weekje langer in Curacao. En hebben een heel leuk weekend gehad. Zaterdag hadden we besloten om naar Lagun te gaan. Een mooie baai bij het west punt. Sochtends kwamen we erachter dat we geen brood of crackers meer hadden. Dus gingen we een eitje maken. Alleen een probleem: Ik krijg het eitje niet open gemaakt. Nouja Annemiek lag helemaal dubbel want die dacht dat ik daarvoor te slap was. Maar het echte probleem: we hadden ons ei per ongeluk ingevroren. Dus toen lag er een bevroren ei in de pan (zie foto). Na ons lekkere ontbijtje zijn we dus met de bus naar Lagun gegaan. Kort samengevat een drie kwartier lang duurende rollercoaster (medemogelijk gemaakt door de hobbelige wegen en de busschauffeur die met 100 km over die hobbels heen scheurde) waren we aangekomen. Onderweg hadden we flamingo’s en kerkgeiten (berggeiten die bij een kerk stonden) gezien ! En bij het strand nog leguanen !! Super leuk dus.  Zondag nog even naar mambo beach geweest. Lekker weer en heerlijk liggen bakken die dag. Maandag hebben ik en Annemiek kennis gemaakt met Mary Ann. Super leuk dagje gehad, naar de starbucks geweest en Mary Ann heeft de leuke winkelcentra laten zien. ( We hebben een winkelcentrum genaamd ‘Bloempot’…). En s’avonds nog even lekker naar de Macdonalds geweest. Die zit op 10 minuten loop afstand dus dat is heel verleidelijk. Vandaag heeft Mary Ann nog even meegenomen naar een lekkere frozen yoghurt, waar je zelf je yoghurt en je topping kan kiezen. ( brownie, oreo enz topping ) en nu zit ik hier, te skypen met mama, papa en joey. Mn volgende reisverslag zien jullie vanzelf wel weer !
kusjes

  • 04 Februari 2014 - 22:51

    Anita:

    Maris wat heb jij het daar slechtttttt:-) :-) :-) :-) :-) :-)
    Leuk dat je Mary Ann ook al hebt ontmoet. Ook een bijzondere vrouw.
    Ondertussen wordt ik een beetje jaloerd op jullie zonnetje, maar troost me met de wetenschap dat dagen hier ook aan het lengen zijn. Dat is iets wat ze op de abc-eilanden dan weer niet kennen.
    Ik kijk weer uit naar je vlg verslag,
    Liefs
    Anita

  • 04 Februari 2014 - 23:01

    Mary Ann :

    Nou.... Die Mary Ann klinkt me leuk!!!
    Hahahahahaha

    Anita. Love you too!!!!

    En trouwens, Marissa en Annemiek zijn ook heel leuk!! :D

  • 05 Februari 2014 - 09:55

    OD&OJ:

    Hoi Marissa, wat is dat weer een leuk verslag. Jullie maken zo wel wat mee. Ik had jullie gezicht wel willen zien toen je er achter kwam dat het ei bevroren was ha ha! Ze zeggen wel een leven als God in Frankrijk, maar toen wisten ze het bestaan van Curacao zeker nog niet. Maar er zullen ook vast wel serieuse dingen gebeuren, want stage lopen is niet alleen lang leve de lol, maar het is mooi als het samen gaat. We hopen nog lang van je verslagen te mogen genieten, en wensen je een fijne voortzetting. Groetjes en liefs OD&OJ

  • 12 Februari 2014 - 22:19

    Cella Vink:

    Hoi Maris,

    Heel leuk je verhalen, en ook heel herkenbaar. Ik weet nog dat ik diewestpunt echt schitterend vond.
    ben ook blij te lezen dat je het goed naar je zin hebt. We zijn ook helemaal niet jaloers op je hoor. Veel plezier en succes verder. En blijf goed uitkijken. En ik blijf zeker je blog volgen.
    groetjes Tante Cella

  • 15 Februari 2014 - 12:05

    Tanya:

    Lieve Marissa,

    Wat leuk om je verslag te lezen en je foto's te zien!
    Wel een heel andere wereld met de kou en wind hier.
    Zo te lezen worden jullie echte keukenprinsessen haha.

    Door Joey worden we in de mentorklas op de hoogte gehouden
    hoe het met jullie gaat.

    Donderdag hebben we met de activiteit van Maarten, Joey en Alexander nog heus gevoetbald, buiten! Met 8 graden. Een aantal van ons was lekker fanatiek. We konden er niks van, maar dat maakte niet uit.

    Veel groetjes aan Annemiek en je blog zal ik zeker blijven volgen!
    Groetjes, je mentor Tanya.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marissa

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 7095

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: