Eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marissa Noorloos - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marissa Noorloos - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Marissa

25 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi !

Mijn eerste reisverslag uit het zonnige Curacao, en daar bedoel ik echt heel zonnig mee ! Gister hebben we 9 uur lang in het vliegtuig gezeten. Wat een pokke end is dat zeg... daarna in het overvolle busje naar Wereldstage (foto volgt). en door naar ons huisje. De keuken is vies, dat wil je niet weten. Gelukkig komt de poets maandag. Maar mijn kamer is echt groot. super fijn met mijn eigen wastafel en thank god hebben we ook een ventilator!!! Voor de rest heb ik de pontjesbrug al gezien, wat ook echt geval apart is want als de brug open moet en jij loopt op de brug dan heb je gewoon pech en kan je wachten. Verder is de wilhelmina brug echt een achtbaan, je moet echt stijl omhoog, best wel eng haha. de famous gekleurde huisjes al gezien. zelf hebben we een rood huisje. Want veel huisjes hebben hier een leuk kleurtje. Verder vandaag bij de appie boodschappen gedaan. Ja, ik heb 9 uur gevlogen om bij de appie boodschappen te gaan doen... heen en terug gebracht door militaire die we tegen zijn gekomen bij de mac. Kei handig dus want daardoor hoefden we niet met onze tassen met de bus. Het studenten voer is dus ook weer ingeslagen. Wifi is bij ons echt slecht, maar hier in curacao hebben ze overal cafeetjes met wifi... en nederlands voetbal. De eerste kakkerlak zijn we ook al tegengekomen, en dat is niet voor herhaling vatbaar. bah wat zijn die vies !!! Morgen gaan we het strand zoeken en nog lekker genieten van ons laatste dagje vrij want maandag ga ik beginnen met mijn stage.
Daarover zal ik in de volgende dagen ook wel een verslag schrijven !

Veel kusjes

  • 25 Januari 2014 - 21:53

    Brigitte:

    Heey lieffie , fijn dat alles goed gaat en leuk om je verslag te lezen ! Maar met millitaire mee liften is dat wel veilig ???? . Dikke kussssss

  • 25 Januari 2014 - 22:19

    Vivi:

    Zolang ze geen rare dingen doen en opgepast, vind ik het best. Hihihi

  • 25 Januari 2014 - 22:25

    Opa Jos En Oma Dini:

    Nou dat is al een heel leuk verslag. Ondanks de af en toe wat minder leuke dingen hebben we de indruk dat je al een goeie start gemaakt hebt. Het moet wel fantastisch zijn als je zo iets in een stage al mee kunt maken. Een geweldige ervaring. We wensen jou morgen een fijne vrije dag toe, en maandag een goeie start. Dat zal wel een volgende grote ervaring worden, want het zal er wel heel anders aan toe gaan als hier in jhet land van Heusde en Altena. Marissa veel liefs van ons en veel sterkte en fijne dagen. OD & OJ

  • 25 Januari 2014 - 22:32

    Anita:

    Lieve marissa,
    Heerlijk deze site en facebook, volgens mij heb je je draai al een beetje gevonden. Hou het zo, maak van de stage een groot feest, ik kijk uit naar je volgende verslag,
    Knuf, anita

  • 26 Januari 2014 - 09:59

    Henri Wintermans:

    Hoi Marissa.

    Leuk dat je bruggen al hebt gezien die ik in 1991 ook heb gezien en belopen.
    Geniet van het mooie weer en de leuke mensen.
    Groetjes Henri.

  • 26 Januari 2014 - 13:39

    Maria:

    Vlakbij de pontjesbrug zit een restaurantje waar je heerlijk goedkoop kunt eten, daar kun je zelf niet voor gaan koken! Er staan allemaal Heinekenparasols! Gr. en veel plezier Maria

  • 26 Januari 2014 - 22:10

    Marissa Van Noorloos:

    Ja daar ben ik de eerste dag al wezen eten Maria ! Je kan hier heel goedkoop uit eten :)

  • 27 Januari 2014 - 08:19

    Opa Jos:

    Hoi Marissa, Vandaag je eerste stagedag daar aan de andere kant van de wereld. Dat zal wel even heel spannend zijn. We zijn benieuwd hoe je dat zal bevallen met al die kleine leuke curacausche kinderen, en de persoon die je in zal werken. We zijn reuze benieuwd. Veelsterkte en succes. OD & OJ

Tags: curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marissa

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 7097

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: